2013-08-11

LOGO DO MAŁEJ APLIKACJI

FavIcon
Mój Luby poprosił mnie abym zaprojektowała proste logo do małej aplikacji, którą tworzy. Miało być małe, tak by móc je umieścić w lewym rogu wąskiego, czarnego nagłówka strony. Podobnie jak małe logo Laravel na oficjalnej stronie tego frameworka. Mimo, że naszła mnie wena twórcza to mój Luby okazał się wybrednym ponad moje wszelkie oczekiwania. Po mękach zmiennych wizji, statecznie zdecydował się na logo, które poniżej zaprezentuję [było to kilka dni temu], jednak do tej pory go nie umieścił. Powód? Znów mieniła mu się wizja i teraz będę musiała wymyślić logo w stylu umieszczonego na oficjalnej stronie frameworka Symfony..
 ..ehh, Ci programiści.-,-




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za poświęcony czas i pozostawienie komentarza :)