2013-07-31

Hej ;) Mam ważne życiowe pytanie ;)

Yo! Tak siedzę sobie na ślicznym, małym (nieco obskurnym lecz mimo wszystko magicznym) balkoniku, mając przed oczami unoszący się ponad chmurami SkyTower i.. 
..rozmyślam. Rozmyślam o moim blogu i o tym co na jego temat powiedział mi ostatnio mój Luby..
.. Otóż stwierdził on, że trochę ciężko mu się czyta posty po angielsku, gdy 'wkręci się już' w ten cały filozoficzny klimat..
..Owszem. Znana jestem z miliona pomysłów na minutę i różnorakich zainteresowań. To pewnie dlatego objawia się to cholernie niejednolitą treścią bloga, która obija się o setkę różnorodnych tematów, czesto w ogóle nie powiązanych ze sobą..
.. Dlatego też mam pytanie i prośbę zarazem..
..Jak zmienić bloga? Myślałam o stworzeniu drugiego bloga, dotyczącego jedynie kwestii SEO i ewentualnych poczynań Majki w zakresie informatyki. Czy to dobre rozwiązanie?
Z pewnością poskutkuje to większą dawką filozoficznych treści i da ogromny upust mojej fantazji literackiej ;)
Potrzebuję jednak pomocy i opinii (choć wiem, iż niełatwo będzie o taką ze względu na ogólną, 'małoznaną' tematykę, no i ze względu na to , iz widze jak niewiele komentarzy otrzymuję pod postami;). Dlatego też proszę o pomoc. Czy pozostawić bloga w takim stanie, w jakim jest teraz?..
..Czy może nasycić go filozoficzną, iście humanistyczną treścią, a rozterki innej natury przenieść na inny blog? Szczerze powiedziawszy chętnie skorzystałabym właśnie z takiego rozwiązania, gdyż kipi we mnie humanistyczny wrzątek doznań rwących się do przekazania. Jednak ostatecznej decyzji nie chciałabym podejmować sama.. 
..Help, please.

2 komentarze:

  1. e tam, po co 2 blogi. Przecież jest zakładka seo i jak ktoś jest zainteresowany tylko seo to sobie może kliknąć w zakładkę i tylko to czytać. Nie ma bałaganu (w porównaniu ze mną to masz idealny porządek)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz co.. Masz rację! Nie mam aż takiej weny informatycznej, czy jak to tam zwał, żeby zakąłdac z tej okazji osobnego bloga :) A to co mam do przekazania z zakresu filozofii, to malymi kroczkami, powolutku będe przekazywać ;) Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas i pozostawienie komentarza :)