2013-05-21

Walking Dead~

W wyniku fazy na ten serial i obejrzeniu trzech sezonów w 3 dni od trzech dni śnią mi się Szwendacze. Tyle tylko, że nie są to zwykli Ded Łokersi, tylko ich zmutowane wersje. Dziś np. byłam zarówno synem Ricka, jak i patrzyłam na niego z boku, podczas jego przemiany w zmutowanego, (w połowie drewnianego!) goryla-,- tiaa i dziwić się, że ludzie mają koszmary..-,-
Ale swoją drogą świetny serial, naprawdę polecam, gdy zaczęłam go oglądać razem z Matim, to tak nas porwał, że zapomnieliśmy o nowym odciku Gry o Tron.

2 komentarze:

  1. xD Karolina, za dużo seriali!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,"The Walking Dead"-świetny serial,zaczęłam oglądać sama,mój partner ,zaitrygowany,co ja znówu za straszydla oglądam,hahaha,teraz ,on sam,nie może się doczekać 4 sezonu;)),pozdrowionka;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas i pozostawienie komentarza :)